zondag 11 januari 2009

scrapcard4you





Met scrapcard4you.nl ben ik ruim 1 jaar geleden begonnen daar al mijn kaarttechnieken samen kwamen in scrapbooking en vond dat er weinig kaarten mee verwerkt waren.


Nu dus héél veel!!
Zo wilde ik de scrapbooking aantrekkelijk maken voor iedereen, ook kids waar ik nu al mee werk, zelfs van hun leer je nog! Ook van fouten doe je de leukste creaties op, elke x doet zich dan weer wat nieuws voor!

Alweer 17 jaar geleden, creëerde ik mijn eerste kaarten. Het heerlijk ontspannend bezig zijn, gaf zo veel voldoening en plezier met het scrappen erbij toepassen, zo'n 2 jaar geleden, viel voor mij alles op zijn plaats. Ik ben er werkelijk, positief van geworden en er geestelijk van opgeknapt en eraan verslaafd geraakt! Je wordt echt een malle Pietje, met alles ervoor bij elkaar scharrelen, veel tijd gaat erin zitten maar dan...


heb je ook wat moois gecreëerd!!
Zo was dit 1 van mijn eerste kinder/kleuterkaartcreatie, ik hield een open ronde cirkel over en wilde het niet wegdoen, krenterig hé... maar het resultaat?
Door simpel alleen op het laatst de leeftijd te stempelen, heb je een kaart voor elke leeftijd, helaas deze tot 12 jaar.

2 opmerkingen:

  1. Ik moet te simpel zijn om het voormekaar te krijgen en niet te veel nadenken, goed lezen en handelen, we gaan gewoon door met deze verlslaving van een blog voor je hobby, haha!
    Liefs,
    Tien.

    BeantwoordenVerwijderen